כיצד תחסכו בקניית מצבר לטרקטורון שלכם

טרקטורון הינו כלי תחבורה בעל ארבע גלגלים פתוח הנהיגה עליו מתבצעת באמצעות כידון והישיבה היא למעשה רכיבה בדומה לאופנוע. שמו של כלי התחבורה הזה נקרא טרקטורון היות וגלגליו דומים לגלגלי טרקטור רוב הטרקטורונים הינם בעלי הנעה של ארבע על ארבע על מנת לייצר אחיזה יותר טובה בתנאי שטח  הטרקטורון החל את דרכו ככלי תחבורה לענף החקלאות אך משם עשה את דרכו והפך להיות רכב פנאי להרבה אנשים האוהבים לנהוג בשטח. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אסור לנהוג עם הטרקטורון על הכביש ומותר לו לעלות לכביש אך ורק לשם חצייתו. השימוש הנפוץ ביותר היום בטרקטורון הוא נסיעה בתנאי שטח. הטרקטורון הינו כמו כל כלי רכב אחר ומונע על מנוע בנזין שמקבל אספקת חשמל ממצבר חשמלי בדומה לרכב רגיל.

אך היות והטרקטורון אינו נמצא בשימוש קבוע כיון שאסור לנהוג עליו בדרכים עירוניות המצבר של הטרקטורון מתפרק מהר יותר מחוסר שימוש בו. היות והמחיר למצבר של טרקטורון אינו זול יחסית לעומת מצברים לרכב רבים מבעלי הטרקטורונים נוהגים לרכוש מצבר יד שניה על מנת להפעיל מחדש את הטטרקטורון שלהם. אך דבר זה אינו מומלץ שכן מצבר יד שניה אורך החיים שלו מוגבל ויכול לגרום להרבה בעיות בהנעת הטרקטורון שלא לדבר על להיתקע ללא מצבר באמצע השטח. לא נעים להיות תקוע עם טרקטורון באמצע השטח בלילה. העצה היעילה ביותר היא לרכוש מצבר לטרקטורון שלכם חדש ולא משומש או יד שניה בייחוד עם הטרקטורון לא עבד זמן ארוך ורוצים להפעילו מחדש.

כיצד ניתן לחסוך בקניית מצבר לטרקטורון?

אם ניגשים לחנויות השונות המוכרות מצברים עבור טרקטורונים לא תמיד נקבל מחיר הוגן עבור המצבר למרות שהמצבר של הטרקטורון אינו שונה בהרבה ממצבר 12 v של רכב בנוסף צריך לדעת כיצב להרכיב מצבר לטרקטורון התקנה לא נכונה יכולה לגרום לקצרים לא רצויים בזמן נסיעה ואף להוריד מן העוצמה והכח של הטרקטורון. היות וישנם הרבה פערי תיוון בענף המצברים הצרכן שרוצה לרכוש מצבר ישלם יקר בהרבה מהמחיר האמור להיות למצבר.

אך כל זה אינו מחייב תוכלו להשיג מצבר לטרקטורון במחירים ללא פערי תיווך בנוסף היות ואסור לנסוע על הכביש עם הטרקטורון יש צורך לגרור אותו אל המקום שבו מוכרים את המצבר על מנת להתקין את המצבר החדש אך גם על הרפתקאה זו תוכלו לוותר השירות יגיע עד אליכם לבית שירות החלפת מצבר עד הבית קיים בדרך כלל במכירת מצברים לרכב אך לאו דווקא ניתן היום להשיג מצבר לטרקטורון עד הבית ללא מאמץ מיותר וללא צורך לשלם כספים מיותרים עבור המצבר.

הזמינו עוד היום שירות מצבר עד הבית לטרקטורון שלכם ותהנו ממחירים זולים שירות והתקנה חינם ותוכלו לחסוך מאות שקלים בהחלפת המצבר.

פורסם לאחרונה : כל מה שכדאי לדעת על מצבר – לפני שאתם מזמינים

 

פורסם ב
בקטגוריה רכב

תגובה 1

  1. הזמנתי מצבר ורטה מחברת מאור מצברים, אחלה אנשים עשו לי שירות מעולה והמחיר באמת באמת זול!
    יש לציין שהזמנתי אותם מאוד מאוחר, אז בשעה 8וחצי ולקחו לי אותו מחיר של "תעריף יום"

תגובות סגורות.