מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לבחור אולם או גן אירועים?

הרמוניה בגן צוות המקום
הרמוניה בגן צוות המקום

כל זוג שעומד להתחתן עומד בפני הדילמה הקשה של היכן להתחתן? ישנם כל כך הרבה אופציות ומגוון של אפשרויות שעומדות היום בפני הזוג המתלבט היכן לערוך את החתונה.

החתונה היא אחד הדברים החשובים והמרכזיים בחיי כל זוג וכל זוג רוצה שהלילה הזה של החתונה יהיה הכי מושלם שאפשר. בודקים וחוקרים כל דבר איזה רב לקחת? האם לקחת די ג'י או להקה? מי יהיה צוות הצילום באותו ערב ? ועוד הרבה שאלות והתלבטויות שעובר כל זוג במהלך הדרך לחתונה.

השאלה הגדולה היא לפני הכל למצוא מקום כדי לערוך בו את טקס הנישואין קראתם כבר עשרות המלצות וחוות דעת ושמעתם מקרובי משפחה על מגוון שלם של אולמות וגני אירועים וההחלטה קשה מאוד בייחוד בעבור אלו שמעוניינים למצוא אולם אירועים באזור הדרום. היות ואזור הדרום עמוס באולמות ובגני אירועים הבחירה לא קלה בכלל.

צילום אולם אירועים
צילום אולם אירועים

אז מהיכן מתחילים?

כאשר רוצים לבחור גן אירועים בדרום הגישה לאולם חשובה עד מאוד חשוב שהאולם יהיה בקרבת דרך ראשית או בקרבת מקום מוכר כדי שהאורחים לא יצטרכו לבלות זמן רב בחיפוש האולם ודרכי הגישה אליו.

שנית חשוב שלאולם או לגן האירועים תהיה חניה בשפע שהאורחים לא יצטרכו למצוא לחפש חניה שעות על גבי שעות.

עוד דבר חשוב להגיע ולהתרשם ממתחם האירועים עצמו ולא לסמוך על שמועות או סיפורים של אחרים השקיעו בבדיקה ובסיור בגני האירועים השונים עד שתגיעו למקום שימצא חן בעיניכם ביותר.

עוד פרמטר חשוב כאשר בוחנים גן אירועים יש חובה להתייחס לאולם עצמו ולא רק לגן לעיתים ניתן למצוא גני אירועים שהגן מאוד יפה ומושקע ואילו האולם עצמו פחות רחבת הריקודים תופסת חלק נכבד במהלך החתונה ולכן יש לשים לב שרחבת הריקודים בתוך האולם תהיה מרווחת ונוחה.

בנוסף חשוב לבדוק לגבי רישיון העסק של גן האירועים או האולם אולם אירועים הפועל ללא רישיון עסק עובר על החוק ובמקרה חלילה של תקלה הביטוח אינו מכסה את הנזק היות ואין למקום רישיון עסק.

וכידוע בכל אירוע ישראלי האוכל מציין מרכיב חשוב מאוד במהלך האירוע היום ניתן למצוא גני אירועים המעניקים אירועים קולינריים מיוחדים ומגוונים עם שלל ריחות וטעמים חשוב לשים דגש נרחב על התפריט ועל טיב האוכל והשירות שניתן עמו.

לסיכום, מציאת מקום לחתונה אינו דבר שבא בנקל יש להשקיע מאמץ וחיפוש רב עד שתגיעו למקום שבו תוכלו לערוך את האירוע שלכם ולהפוך אותו למושלם.

הטיפים נכתבו על ידי צוות הרמוניה בגן , בהערכה ואהבה רבה למתחתנים הטריים!

כתובת ומפת הגאה להרמוניה בגן בקישור הבא: https://goo.gl/maps/8bAP9v5z7gT2

צומת כנות, האדום 28, גדרה

טלפון: 08-8682282

הרמוניה בגן צוות המקום
הרמוניה בגן צוות המקום