כיצד לחסוך מאות שקלים בקניית מצבר לרכב

מצבר לרכב הוא אחד החלקים שיש להחליף כל כמה שנים ממוצע חייו של מצבר נע בין שנתיים לארבעה שנים במנועי דיזל היות והמנוע צורך הרבה יותר אנרגיה בתנעה המצבר יחזיק פחות זמן וממוצע של חייו יהיה בין שנה וחצי לשלוש. כל מי שמחזיק רכב בוודאי נתקל פעם או פעמיים בצורך להחלפת מצבר לרוב הנהגים הישראלים נזכרים להחליף מצבר רק כאשר הוא נגמר לגמרי והרכב אינו מניע, כאשר קורה מצב בו נתקעים עם הרכב זהו מצב לא נעים עבור אף אחד וישנם כאלו שמנצלים את המצב כדי להרויח כמה שיותר. כאשר נמצאים במצב של רכב תקוע וממהרים להגיע לעבודה או לכל מקום אחר נהיה מוכנים לשלם כמעט כל מחיר עבור מצבר חדש ולא חסר נותני שירות שינצלו את זה לטובתם. לכן כדאי תמיד לבדוק את מצב המצבר כל כמה חודשים ולהיות תמיד עם האצבע על הדופק לגבי טיבו ומצבו של מצבר הרכב שלנו. בנוסף ישנם כמה סימנים שיכולים לתת התראה מראש על היחלשות המצבר לפני שהוא נגמר לגמרי אורות חלשים, התנעה קשה, תקתוקים בזמן התנעה כל אלו סימנים שניתן להבחין בהם עוד לפני שהמצבר נגמר ולגשת לרכוש מצבר כך נוכל לחסוך כסף בזמן רכישת המצבר ולא נצטרך לשלם מחיר מופרז עבור המצבר. כמובן שבזמן הופעת סימנים אלו אין לזלזל בהם מלבד זה שהמצבר נחלש זוהי גם סכנת בטיחותית עבור הנהג והנוסעים נסיעה ללא אורות או אורות חלשים יכולה להיות מסוכנת וקטלנית

גם כאשר אנו יודעים מראש כי המצבר עומד אין זה אומר שתמיד נצליח להשיג מצבר איכותי במחיר טוב כאשר רוצים לרכוש מצבר לרכב צרכנות נבונה מתחילה בהשוואת מחירים וסק שוק אך לא נוכל לעשות זאת  לפני שנברר איזה גודל מצבר אנו צריכים?  לאחר מכן ניתן לערוך סקר שוק והשוואת מחירים בין החנויות השונות והמוסכים המוכרים מצברים לרכב כאשר עושים השוואת מחירים תמיד טוב לזכור לא כל מי שמוכר מצברים לרכב יכול לספק עבורנו מצבר איכותי במחיר הוגן. לרוב המוסכים השונים מוכרים מצברים מחברה אחת בלבד ללא אופציה למבחר רחב של חברות בנוסף והמחיר שנשלם יהיה יקר היות ובעלי המוסכים מעוניינים להרויח כמה שיותר על מכירת המצבר כיון שלא בכל יום הם מוכרים מצבר .

אך ישנה אופציה אחרת בה נוכל לרכוש מבצר איכותי במחיר מעולה וזוהי רכישת מצבר אצל חברת מצברים. חברת מצברים כל עיסוקה הוא תחום המצברים וניתן למצוא אצלה מבחר גדול של מצברים מכל יצרני המצברים והסוגים הקיימים בשוק חברה שכזו תחסוך לנו הרבה כסף ברכישת מצבר לרכב ותוזיל משמעותית את פער המחירים הגדול הנמצא בענף. כדאי ומומלץ כאשר אתם עשוים השוואת מחירים להתעניין אחר מצבר איכותי לרכב אצל חברת מצברים מקצועית ואיכותית.

לבחירת מצברים מכל הסוגים לחצו כאן

 

פורסם ב
בקטגוריה רכב

תגובה 1

תגובות סגורות.