ניקוי ספות בד בצורה נכונה

יש אנשים שיירתעו מרכישה של ספת בד בשל היותה סופגת נוזלים וכתמים וקשה לניקוי. הללו יעדיפו ספת עור שהיא דוחה נוזלים ולא קולטת אל תוכה לכלוך ואף לא צוברת אבק. אבל יש אנשים אחרים שהמראה של ספת הבד מושך אותם יותר, הם אוהבים יותר ספה מרופדת מבד ומוכנים לקחת את הסיכון הזה. הם כמובן מתכוונים לשמור על הספה, להימנע מאכילה עליה ולשמור מפני כל לכלוך או נזק. ויש כאלו שאכן מצליחים להתמיד בכך. אך בלתי נמנע שיתרחש מקרה בו הספה בכל זאת תתלכלך. מספיקה טיפה אחת של יין או מיץ בשביל להכתים את הספה בכתם עקשן ומטרי. בנוסף, מפעם לפעם יש לבצע ניקיון יסודי של ספת הבד על ידי אנשי מקצוע. כי גם אם לא מופיעים כתמים על הספה, היא ככל הנראה ספגה אל תוכה כמויות גדולות של אבק. את קרדית האבק אתם לא רואים בעיניים, אבל ייתכן שאתם מרגישים אותה במערכת הנשימה שלכם. פנייה אל חברה מקצועית לניקוי ספות בד זה פתרון נהדר עבור ניקוי ספות בד בצורה נכונה.

נזקים מניקיון בלתי מקצועי

אם גם אתם ניסיתם פעם לנקות ספת בד בכוחות עצמכם אתם בוודאי יודעים מהי התוצאה. ספה מרופדת בד הוא רהיט רגיש שיש לנקות אותו בזהירות רבה. ואכן, במקרים רבים מדווחים לקוחות על ניסיון כושל שלהם לנקות בעצמם את הספה. מה שהתברר למפרע כנזק בלתי הפיך. כיוון שפעולה לא נכונה בניסיון לנקות את הספה עלול לקלקל אותה. "רק ניסיתי להסיר את הכתם" מספר גיא לאנשי המקצוע שבאו לנסות לתקן את הנזק בביתו, "התזתי תרסיס להסרת כתמים ושפשפתי במטלית לחה, הייתי מרוצה מהתוצאה כי ראיתי איך הכתם נעשה מטושטש וממש נעלם, רק לאחר שהספה התייבשה התברר לי שהנזק שעוללתי גדול. כי סביב למקום הכתם המקורי היה כעת שטח דהוי וחסר צבע, האם יש אפשרות לתקן את הנזק"? כמה חבל, אבל לא תמיד יש אפשרות לתקן נזק כזה. לקוחות אחרים מדווחים על ניסיון להבריש את הספה בשביל לרענן את הריפוד ולהסיר את האבק. והם לא מודעים לכך שהברשה לא נכונה של הספה מזיקה ומקלקלת את הריפוד!

אל תהרסו את הספות שלם!

אם הספה שלכם מלוכלכת ואתם רוצים לנקות אותה, זכרו, יש הרבה מה לדעת לפני שמתחילים לבצע את הניקיון כדי שלא לקלקל אותה. אם יש לכם זמן ואפשרות לקרוא מדריכים בנושא, מה טוב. תוכלו לקרוא וללמוד מהן הדרכים הנכונות והשיטות של ניקוי ספות בד בצורה נכונה ולבצע את הניקיון בעצמכם. אבל אם אין לכם את הפנאי לכך, מומלץ כי תפנו לחברה מקצועית שתבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. כך מסתבר כי תהיו מרוצים מהניקיון. הספה תיפרד מהאבק ומהלכלוך שהצטבר בה, ואתם תהיו מרוצים!

המאמר נכתב על ידי צוות AnyCleaning – מומחים בניקוי ספות בשבילכם!

תגובה 1

  1. אני מחפש באזור המרכז מישהו שיכול לנקות לי את השטיח ( שטיח פרסי ) וגם וילונות, מה המחיר בדרך כלל? יש למישהו מושג?

תגובות סגורות.