הזמן להבין נושאים חשובים

אחד המרכיבים פרדוקסליים ביותר של חוק משיכה, כי הוא מקבל על מנת לקבל עליך קודם לשאול, ואז להיכנע (כלומר לתת את היקום לענות מבוקש שלך), ולאחר מכן אתה מקבל. במילים אחרות, לפני שתוכל לקבל את הרצונות שלך אתה חייב לבקש אותו ולאחר מכן לתת לו ללכת, תוך שמירה על אמונה, נחישות והתמדה. אם אתה מבולבל, אין לי פחד, כי זה בדיוק למה אני כותב את המאמר הזה בתשעה או כך המאמרים הבאים בעקבותיו. אבל המאמר הזה יהיה סקירה של קבלה.

אסתר היקס (אברהם) הוא אחד מהמורים והראשונים של חוק משיכה, ומשהו מתנפחים שהיא אומרת שוב ושוב מילה במילה הוא, "מה שאתה חושב ומרגיש ומה שאתה מקבל הם תמיד משחק". לכן, בשלב שואל, כפי שכבר כתב על העבר, אתה צריך לשאול תוך כדי מחשבה על מה ומרגיש שזה יהיה כמו שיש דבר שאתה מבקש.

ואז, כפי שגם כתבתי על מקומות אחרים, בשלב לענות, אתה חייב לתת את הרצון שלך ללכת ותמסור אותו ליקום. בסיכון של להישמע באמת שיבה, עליך "להרפות ולתת לאלוהים" (או מה שאתה חושב עליו יקום תרבות / אלוהי / עולם). כדי לעשות זאת, אתה צריך לשאול ככל שתוכל הטוב ביותר, אז אתה חייב לשחרר את הרצון ולתת היקום לספק את הרצון שלך אליך.

שלב הקבלה הוא המשכו של השלב לענות, ורק בזאת אתה חייב להקשיב לאינטואיציה שלך ולפעול בהשראה כשאתה נמשך לעשות דברים. עם זאת, נושא זה בעצמו הוא מאוד מבלבל, ולכן, בואו נתמקד בזה קצת.

אנשים מאוד נתקעים על הרעיון של פעולה בהשראה ומנסים להבין מה הוא, והוא לא נתן השראה לפעולה. ויש לכך סיבה טובה: זה קל לעשות. אבל יש לי פתרון פשוט מאוד לבעיה זו: לעצור את זה מחקר מתאמי ! ברוב המקרים, אם אתה מתקשה למשוך את הדברים שאתה באמת רוצה אותך, האינטואיציה שלך היא כנראה לא מיושרת היטב מלכתחילה. לכן, במקום לנסות להבין מה הוא, והוא לא בהשראת פעולה, רק להיות מוכן לעשות מתנפחים טעויות ולחשוב על דברים כאילו הם משחק: אתה מנצח קצת, אתה מאבד קצת. לפעמים, אתה עושה טעויות ולפעמים אתה מנצח את כל הקופה, ולפעמים, גם קורים.

זכור, אלא אם כן אתה מושלם בקו אחד עם היקום (אחד עם אלוהים בחלק מהחוק של פילוסופיות משיכה), אתה נמצא בתהליך של למידה כדי לחדד את היכולת שלך ליצור מכון הדרום דברים בסביבה שלך. ותהליך זה של השחזה אומר לפעמים שאתה תיפול על הפנים שלך ולפעמים אתה תהיה בסדר, אך אם אתה משתמש בזה כהזדמנות ללמוד להיות נכון לעתים קרובות יותר, אהיה לך הרבה יותר טוב באופן כללי, אבל אתה מתחיל לקבל יותר ויותר את מה שאתה מבקש והאינטואיציה שלך תקבל יותר ויותר מת על.

ואחד לתלות-up אנשים גדולים אחרים בשלב הקבלה הוא שהם לא נשארים בקנה אחד עם הרצונות שלהם ברגשות, אמונות ופעולות. על מנת לבקש ולקבל למעשה, חייב להיות לך השכרת מתנפחים רצון שאתה רוצה לרמה הקרובה לאובססיה, דומיין את עצמך באמת יש הרצון שלך (ולוודא שאתה מרגיש מה שהיא רוצה לעשות את זה, להיות אותו, היה עושה את זה. ..), לשחרר אותך רוצה לעשות את הרצון לקרות ברמה חומר, ולשמור על רמה של שמחה על הרצון עקבית.

במילים אחרות, החוק כולו של תהליך משיכה, אבל בשלב הקבלה במיוחד, הוא על מיון מה היא האחריות שלך ומה היא אחריותו של היקום. ובדרך זו, חוק המשיכה הוא סטואיות מיסטית: מתנפחים להשכרה שקט נפשי (היכולת ליצור במכוון) מגיע , או היכולת למיין מה הוא, והוא לא בשליטה שלך (עבורם, רק אתה ושלך אכפת), ולהתמקד רק בדברים שאתה יכול לשלוט.