אינסטלטור בעיר תל אביב למקרי חירום

בעקבות מזג האוויר שפקד אותנו בזמן האחרון וסופת השלגים שמתרחשת בכמה חלקים ברחבי הארץ
מומלץ מאד לפנות לאינסטלטור בעיר תל אביב כדי שיבדוק את כל הצנרת בביתכם.  אצלינו בכפר סבא יש גשמים פשוט מטורפים!

איך מזהים פיצוץ בברז?

פיצוץ בברז או בצינור מים אינו דבר נעים כלל, ולרוב דורש תיקון מאסיבי מאד. למרות זאת, ככל שמגלים את הפיצוץ בשלב מוקדם יותר, כך קל יותר לטפל בו, בעיקר משום שככל שמגלים אותו מוקדם יותר כך הוא מספיק להסב פחות נזק לקירות הבית ולשאר הצנרת. אז איך מזהים פיצוץ בברז? ברוב המקרים ניתן לראות נזילה קלה בברזים שבבית, באסלה וכדומה. פעמים אחרות קשה לראות את הנזילה בעיניים, אך ניתן לראות קפיצה בחשבון המים. אם ישנה עליה לא מוסברת בחשבון המים, מומלץ לבדוק את הצנרת באופן הבא: סוגרים היטב את כל הברזים בבית, כולל אלו של האסלות ושל מכונת הכביסה. לאחר מכן בודקים את מונה המים של הדירה. אם למרות הברזים הסגורים המחוג של המונה ממשיך להסתובב – ככל הנראה ישנו פיצוץ במקום כלשהו. אם לא זיהיתם את הפיצוץ בשלב מוקדם, רוב הסיכויים שתזהו אותו כעבור ימים או שבועות אחדים, כאשר תגלו סימני רטיבות בקיר.

איך מתקנים פיצוץ בברז?

התיקון של הפיצוץ מתחיל בזיהוי של מקום הפיצוץ. לא תמיד המקום שבו מופיעה הרטיבות הוא המקום המדויק של הפיצוץ, לא כל שכן כאשר מגלים את הפיצוץ מוקדם ואין סימן על הקיר. לכן, ובגלל סיבות רבות נוספות, לא מומלץ לנסות לתקן פיצוץ בברז לבד. יש לקרוא לאינסטלאטור מומחה, אשר יבדוק היכן נמצא הפיצוץ ויתקן אותו. כיום, האינסטלאטורים המקצועיים מחזיקים במכשיר מיוחד אשר מזהה את מקור הנזילה, כלומר את מקום הפיצוץ. ללא מכשיר כזה, יש לבצע חציבות לאורך הקירות על מנת לזהות היכן נמצא הפיצוץ, ולכן מומלץ להשתמש במכשיר. כאשר מתגלה מקום הפיצוץ, יש לחצוב בקיר במקום המתאים, לתקן את הצינור המפוצץ או להחליף אותו, על פי המצב, ולאחר מכן לסגור מחדש את הקיר. אם נגרמו נזקים לקיר בעקבות הפיצוץ, ניתן לטפל בהם באותה הזדמנות.

בחירת אינסטלטור מתאים

איך יודעים באיזה אינסטלטור לבחור כאשר יש פיצוץ בברז? ובכן חשוב לדעת כי לאינסטלאטורים אין תקן כלשהו שעליהם לעמוד בו, כלומר, הם לא צריכים להציג בפניכם תעודה המאשרת שהם רשאים לעבוד בשרברבות. מכיוון שכך, כל אדם יכול, למעשה, לפרסם את עצמו כשרברב, גם ללא שום הכשרה. עם זאת, אנשים רבים אכן למדו את תחום האינסטלציה ללא השכלה רשמית כלשהי, אלא מתוך ניסיון כעוזרים של אינסטלאטורים מנוסים, ואלו עשויים להיות מקצועיים ומוכשרים אף יותר מאלו שאכן למדו את המקצוע באופן מסודר. לכן, קשה מאד לדעת איזה אינסטלטור הוא אכן מקצועי ואמין ואיזה הוא חובבן. הדרך הטובה ביותר, אם כך, לבחור אינסטלטור, הוא לקבל המלצות – משכנים, מחברים, מבני משפחה – מכל אדם שאתם סומכים עליו. רק כך תוכלו להיות בטוחים, עד כמה שאפשר, שאכן הזמנתם בעל מקצוע איכותי שיבצע עבודה טובה ובמחיר הוגן.

לבסוף, מומלץ מאד לבדוק את הצנרת בביתכם כדי למנוע פיצוצים בברז שאם לא מגלים אותם בזמן הם יכולים להיות מטרד כספי לא קטן ולכן מומלץ לפנות לאינסטלטור בעיר תל אביב כדי למנוע את המטרד הזה של פיצוץ בברז.

והנה סרטון מצחיק על עבודה של אינסטלטור כדי לעשות את סוף השבוע ליותר טוב: