שירותי מכוניות לפירוק

כאשר מחפשים שירותי מכוניות לפירוק פגום יש כמה נקודות שיש לשקול – אבל האם ידעת שקניית חלקי רכב משומש יכולה לעזור לך לחסוך הרבה כסף? קראו בהמשך איך אנחנו נראים במה אתה צריך לשקול להחליף חלקי רכב המשמשים בניגוד לשני חדשה ודרכים לחסוך בכסף בעת רכישת מכונית פגועה תאונה.

איך קניית חלקי רכב משומש לעזור לך לקבל רכב חדש הרבה יותר ממה שאתה יכול היה לדמיין בעבר. קניית רכב פגוע תאונה יכולה להיות משימה מרתיעה אם אתה לא מבין כמה עצות, קודם נזקי עישון כל הבנה הבסיסית של איך אינטנסיבי נזק באמת יהיה הגורם בראש ובראשונה לשקול, גם אתה הולך להשלים את התיקונים בעצמך או שמרכז תיקון רכב גוף מקצועי לבצע את התיקונים עבורך? ברור שעושה את התיקונים לרכב ההצלה עצמך יהיה מאוד להפחית את העלויות לעצמך ולסייע לך עם יותר כסף להוציא בתחילה על רכב חדש יותר. מפסקי רכב, מגרשי גרוטאות, מכירות פומביות הצלה יכולים באמת לעזור כפי שהם יציגו כלי רכב רבים במקום אחד. אתרי מכירות פומביות באינטרנט מציעים מגוון רחב של כלי רכב בכל קטגוריות ההצלה כולל הצלה, הצלה והצלה מתועדת אשר ללא ספק בדרך כלל מצווה במחיר גבוה יותר.

אנשים רבים מעדיפים לבחור אך ורק להצלה מתועדת כקטגוריה זו אין "היסטוריה רעה" מצורפת עם זה כמו שזה מאוד לא סביר שיהיה מונח על רכב התראת הקופה. כפי שציינו בעבר הצלה רכב קנייה יכולה להיות משימה מרתיעה אם אתה לא מבין כמה כללים פשוטים. יחד עם את המובן מאליו מה שהופך את הבדיקות מחמירות להיקף הנזק חמור יכול לגרום לך "לעבור על תקציב 'עם עלויות התיקון שלך, אם אתה לא לאפשר שבר ונזקים שאתה לא הבחנת שלא נראה בעת בדיקה ראשונה על מכונית.

עוד גורם המרכזי שיש לשקול הוא העלות של חלקי חילוף למכוניות שתצטרך לרכוש על מנת לקבל את הרכב חזרה למצב תקין. בדיקה ראשונית עם יצרנים או מטר מפסקי במחיר של כל חלקי החילוף למכוניות הנדרשים לפני שאתה מתחייב לכל רכישה היא תמיד עצה טובה. מפסקי רכב יכולים להציע הצעות מחיר תחרותיות מאוד עבור חלקי חילוף לרכב כמו שהם בדרך כלל מספקים חלקים מעבר מכונית פגועה תאונה. חלקי חילוף למכוניות אלה הם בדרך כלל במצב כמעט חדש ולחסוך עד 80% מול מחירי העלות של סוחר מכוניות  מכוניות לפירוק חדשים חוסך עיקריים. באופן כללי, חלקים חדשים הם ללא ספק יקרים יותר מאשר בשימוש חלקים רכב ולכן האופציה הזולה ביותר תהיה להשיג באינטרנט באתרים רבים של פורעי הרכב.

שימוש בחלקי חילוף לרכב יד 2 עבור תיקון הרכב שלך יכול למעשה אומר לעתים קרובות שיש לך יותר כספים בתחילה להוציא על רכב ההצלה בשאלה, מה שמאפשר לך לקנות מכונית חדשה יותר מאשר אם היית לתקן אותה באמצעות חלקי חילוף למכוניות חדשים. אנשים רבים שקונים כלי רכב הצלה להשתמש בחלקי איתור אתרים יומיים כמקור טוב למציאת את הציטוטים הנמוכים ביותר מרשת עצומה של פורעי רכב כמו שאתה מתחבר עם כל פורעי הרכב עם רק כמה קליקים של העכבר.

רכב הצלה כמו היה עסק גדול עבור כמה עשרות שנים עקב המספר העולה של אנשים מתוך הכרה בחיסכון שיכול להתבצע בהשוואה לרכישת מכונית מסוחר, לא רק שאתם חוסכים את הרווחים העצומים כמה סוחרי מגלגלים למחיריהם, אלא גם אתה משלם סכום משמעותי פחות מהמחיר הקמעונאי מכוניות לפירוק בשל נזק אשר לעתים קרובות ניתן לתיקון על הרבה פחות מהמרווח לך לחסוך בין המחיר שאתה משלם ומחירים אולם תצוגה לרכב. אם הצלה מתועדת גוגל תוכל למצוא הרבה חברות ההצלה המובילות בבריטניה מציעות תיאורים מלאים של המכוניות שיש להם על הצעה בתמונות צבע, המראות את האזורים שנפגעו.

סוחרי הצלה אלה באינטרנט יכולים לחסוך לך הרבה זמן, כי ייתכן שבזבזתם בעבר נוהג למעלה ולמטה בארץ מחפשת העסקה הבאה שלך, כמה סוחרי הצלה אפילו להציע מחיר מלא כולל תיקון חזרה למצב שלפני התאונה לשעבר כלי רכב עם כל המכונית חלקים מצוידים וצבועים במידת הצורך, ועדיין עם חיסכון רב לך.

את החיסכון שניתן להשיג תלוי בקטגוריה של הרכב שאתה בוחר לקנות. חתול & B כלי רכב חתול אינם זמינים שיירכש על ידי אנשי הציבור ויכול להימכר על פורעי רכב בלבד וחוסכת מכרה את המכונית כדי לחדש את העלות של המכונית. כלי רכב C חתול הם שבו עלויות התיקון של הרכב הן גדולים יותר מערכו של הרכב (בתצוגת חברות הביטוח) כלי רכב D חתול מסווגים לפי עלות תיקון להיות פחות מערך הרכב.

הצלה מתועדת היא בדיוק כפי שתוארה "מתועדת" בכל קופה HPI של תאונת מצב הרכב. עם זאת, הוא בעל חשיבות עליונה, כי כל אדם שמוכר את רכב הצלה מתועד צריך לגלות לכל רוכש פוטנציאלי של ההיסטוריה האמיתית כלי הרכב. יותר כסף חיסכון טיפים על רכישת כלי רכב הצלה אוטומטית. אם אינך בטוח של ההיקף האמיתי של נזקים בשאלתך לקחת מכונאי מוסמך או עוד יותר טוב מומחה לתיקון גוף איתך.

לשאול שאלות, לעשות את שיעורי הבית שלך, לבדוק כניסות סוחרים לערכי שוק הנוכחיים ולוודא שאתה לחסוך קצת אחורה בתקציב שלך לנזק / שבר "בלתי צפויים". גרר תראה שימוש בחלקי מכוניות משומשות במידת האפשר, אבל תמיד לבדוק את מצבו של כל מכונית משומשת חוסך לך להשתמש ברכב חלקים מכאניים במיוחד, השתמש פורעי רכב מכובדים כדי לקנות חלקים משלך שמציע החלפה או אפילו טוב יותר כסף בחזרה ערבויות על מכונית פגומה / לא שמיש חלקים. קחו למשל את עלות המחיר בזהירות רבה להתמקח במידת האפשר, סוחרי הצלה עדיין יש "לסמן" במחיר שלהם, ולעתים קרובות ייקח כמות פחותה מאשר המפורסמת.

לא תמיד חושב, כי מכונית היא מתועדת היא העסקה טובה יותר, מכוניות לפירוק אתה תשלם יותר מהחתול  בשלה אין מעמד ההיסטוריה, אבל הגעת לזמן שאתה רוצה למכור אתה צריך לעשות כל קונה פוטנציאלי מודע מכוניות ההיסטוריה האמיתית. בדקו אתרים באינטרנט להצלת סוחרי רכב, יש סוחרים רבים מציעים כעת אותם עד היום תיק של פגום באינטרנט, גם לבדוק את אתרי מכירות פומביות הצלה שבו אתה בעצם יכול לראות את הערך האמיתי תהיה להביא את מכונית כאשר הציעו למכירה פומבית